poniedziałek, 1 września 2014

Pierwsza kartka jesienna

Witajcie Kochane moje koleżanki:)

Lato już odchodzi, a za to mamy piękną jesień. Uwielbiam tę porę roku, z jej pięknymi kolorami, darami jesieni i pysznymi jesiennymi owocami i warzywami.

 Na początek jesieni przygotowałam karteluchę. Przy okazji wykorzystałam mało używany puncher wycinający listki.


Karteczka jest bardzo prosta w  wykonaniu. Użyłam:

kolorowy papier
gotową bazę z okienkiem
kawałeczek tektury falistej
dużo listków z punchera
naklejki literki

A jak jest u Was jeszcze lato, czy już jesień?

Pozdrawiam

witaminka

13 komentarzy:

  1. Piękna karteczka:)) Istna jesień zawitała:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna radosna karteczka, w takich kolorach jesieni jakie lubię. A u mnie dzisiaj - ta gorsza strona jesieni buro ponuro zimno i pada :( ale w końcu wróci słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja karteczka wygląda bardzo ładnie i tak prawdziwie jesiennie:))) U mnie za oknem już widać jesień;) Pierwsze kolorowe liście opadają z drzew, jarzębina już w pełni czerwona ... Uwielbiam kolory jesieni:))))
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie do południa lato, a później jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No prosze jak można wyczarować fajna karteczke z takich prostych papierków. Lubie takie własnie kartki nie przeładowane proste płaskie i urokliwe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko śliczna karteczka i jakże jesienna .Pomysł na takie drzewko jest super.Pozdrówka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień zbliża się wielkimi krokami, szkoda, bo to zdecydowanie nie dla mnie. Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, jesienna kartka. Wykorzystanie listków z dziurkacza pomysłowe, świetny pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka, genialny pomysł na wykorzystanie skrapków-listków :-) Podziwiam wszystkie Twoje kartki - są proste, ale równocześnie urocze. I zostaję u Ciebie na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo, rozgość się i zostań jak długo chcesz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń