czwartek, 4 grudnia 2014

Zniszcz ten dziennik - start

Witajcie Kochani :)

Kilka dni temu swoją premierę miała w Polsce niezwykła książka Keri Smith pt. ZNISZCZ TEN DZIENNIK. Mam to szczęście, że książka już jest w moim posiadaniu i mogę rozpocząć kreatywną destrukcję. 




W książce są różne zadania,które można wykonywać losowo lub po kolei.
Ja wybrałam pierwszą opcję  - losowo.

Pierwsze zadanie do wykonania brzmiało: 
"sprzedaj tę stronę"


Zadanie zostało wykonanie, teraz strona jest własnością Amaretto czyli mojej siostry.
Sprzedałam ją za całe 50 groszy polskich hihihi :)

A Wy macie już swoje dzienniki?

Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o dzienniku
zaglądnijcie na jego oficjalną stronę

13 komentarzy:

  1. Ostatnio zainteresowałam się tą książką oglądając nowości - muszę dorwać w empiku i zobaczyć co jest w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze o niej słyszę, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już gdzieś tą książkę i wydała się interesująca, ciekawe jak z nią jest naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem niej zakochana, no ale ja trochę trzepnięta jestem, więc takie pomysły mi sie podobają :)

      Usuń
  4. A to ciekawe, czego jeszcze nie wymyślą?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz Kochana teraz można nawet legalnie zniszczyć książkę :)

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie :)
    Zrobiłaś mi na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tyły:( Nie słyszałam o tej książce:(
    Wspaniałych Mikołajek Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dorotko w sumie masz zrobić z tą książką to co ma napisane na okładce zniszczyć. A pomogą ci w tym zawarte w środku zadania, które możesz rozumieć dosłownie lub w przenośni np. napaćkaj czymś kolorowym, weź dziennik pod prysznic, połącz kropki, potnij itp. W sumie można sie wyżyć artystycznie,

      Usuń
  8. Zaintrygowałaś mnie, ale zanim zniszczę dziennik, muszę zniszczyć tyły w odwiedzaniu blogów, bo jak widać, już tygodniowe opóźnienie mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Doprawdy intrygujące! Może to jest sposób na jakąś chandrę albo pobudzenie szarych komórek... muszę sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na gwiazdę dostałam! Ale super zabawa! Na sylwestra damy czadu ze Zniszcz Ten Dziennik! :) Nie mozna się przy uzupełnianiu nudzić :) Suuuuuuuuuuuuuuuper!!!!

    OdpowiedzUsuń