poniedziałek, 2 marca 2015

Podsumowanie lutowego wyzwania kwiatowego

Witajcie Kochani :)

bardzo Wam dziękuję za udział 
w pierwszym moim wyzwaniu kwiatowym. 
Naprawdę jestem zaskoczona ilością różnorodnych słonecznikowych prac. 
DZIĘKUJĘ BARDZO BARDZO

A teraz zobaczcie jakie piękne prace 
brały udział w wyzwaniu:









Kochani jeśli nie znajdziecie swojej pracy w kolażykach, 
piszcie do mnie.

A na koniec zapraszam Was na 
marcowe wyzwanie kwiatowe,
gdzie inspiracja jest
SZAFIREK.
TUTAJ

Pozdrawiam
witaminka

39 komentarzy:

  1. wow!!!
    jakie cieplutkie lato bije z tego posta!!!!
    wszystkim biorącym udział gratuluję świetnych pomysłów jednak jak dla mnie świeczniki i naszyjnik naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się ten pierwszy, inny niż wszystkie. ps. a mnie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a podpisałaś się A., bo w żabce cie nie widzę?

      Usuń
    2. wysłałam maila
      :)

      Usuń
    3. Przykro mi nie mam meila od Ciebie, do zabawy można było się dołączyć tylko poprzez żabkę.

      Usuń
    4. mi też przykro, tym bardziej, że w zabawie biorę udział. a konto A. używam tylko do pisania komentarzy.

      Usuń
    5. to jak w takim razie był podpisany ten meil? Prześlij mi proszę jeszcze raz zdjęcie to dołożę do kolaży.

      Usuń
    6. koszyk w zabawie był tylko jeden

      Usuń
    7. koszyk był od Alicji z floga, czy to TY jesteś Alicja. Wiesz dobrze że z floga kopiować się nie da, a meila nie dostałam. Więc proszę wyślij jeszcze raz zdjęcie, to dodam.

      Usuń
    8. maila wysłałam już dwa razy..

      Usuń
    9. Nie mam meila ani od A. ani od Alicji, ani żadnych innych ze zdjęciem, kiedy go wysłałaś i jak jest podpisany. Czy na pewno wysłałaś na mój adres witaminka24@interia.pl????

      Usuń
    10. dokładnie na ten adres i napisałam, że wiem, że z floga nie można kopiować

      Usuń
    11. to ja nie wiem co się stało meil nie doszedł poczekam do jutra może jeszcze przyjdzie

      Usuń
    12. Aluś zdjęcie już doszło i już jest w kolażyku :) Pozdrawiam

      Usuń
    13. :) będzie mi się lżej spać ;))

      Usuń
  3. Fajne te prace ze słonecznikami , i jakie różnorodne techniki ipodejście do tematu. Dziewczyny sie sprwiły super. Dzięki za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słoneczniki, od razu się radośniej i jaśniej na blogach zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnóstwo pięknych prac! :))) Wokół zrobiło się słonecznie i cieplutko :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace :) Agatko a Twojej zabraklo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochano mojego nie ma specjalnie, bo już go pokazywałam wcześniej :) jeszcze urośnie w piórka jak go będę tak wszędzie pokazywać hihihi

      Usuń
  7. Śliczne i niepowtarzalne prace ;) fajna zabawa, może znowu dołaczę jak znajdę czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu czekam na twoje dzieło, jak znajdziesz czas oczywiście :)

      Usuń
  8. Wszystkie prace są super dziękuję za miłą zabawę pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Asiu dziękuje za udział i zapraszam na marcowe wyzwanie :)

      Usuń
  9. Jak się patrzy na te kolaże to dopiero robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo! lato! z przyjemnością patrze na te wszystkie słoneczniki i podziwiam kreatywnośc autorów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, od razu słońce zaświeciło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne słoneczniki! Dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to ja dziekuję za udział i czekam na Ciebie w marcu, jak będziesz miała ochotę dołączyć.

      Usuń
  13. Pięknie wyglądają w kolażu tyle słońca, aż przyjemnie popatrzeć. Dziękuję za zabawę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia to ja Tobie dziękuję za udział i zapraszam na wyzwanie szafirkowe :)

      Usuń
  14. przeswietne wszystkie prace

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace :) Ja niestety swojej nie zdążyłam wstawić :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wszystko ujęłas Agatko!!! Śliczne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne te wszystkie słoneczniki:) Jakby słoneczko zaświeciło;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń