wtorek, 1 marca 2016

Pierwsze fotowyzwanie marcowe

Witajcie Kochani :)

mamy marzec i podobno
już jest astronomiczna wiosna,
u mnie jakoś jej nie widać.
Ale do  rzeczy, oto nowe tematy,
jak zwykle trzy:

1. Ludzie
2. Dekoracje
3. Różowe

Kochani foteczki możecie przysyłać do 15 marca
na adres: witaminka24@interia.pl



A teraz moje ulubione fotki 
z wyzawania lutowego: 

W kategorii serce urzekło mnie chmurkowe serduszko
sfotografowane przez kgosię


Jeśli chodzi o zwierzątka domowe zakochałam się w dwóch pupilkach:
szczurasku Adrianny


i koteczce Pimpusi, którą uwieczniła kgosia.


W kategorii żółte spodobały mi się 
żółciutkie aksamitki Adrianny


Kochani dziękuję wszystkim, którzy bawią się wraz ze mną.
Mam nadzieję że, będziemy się razem bawić nadal.
Zapraszam wszystkich lubiących fotografować do podjęcia wyzwania.
Czekam na wsze fotki.

Pozdrawiam
witaminka

2 komentarze: