poniedziałek, 2 maja 2016

1 fotowyzwanie majowe

Witajcie Kochani :)

czas na kolejne tematy fotograficzne,
oto one:

1. Woda 
2. To co lata
3. Żółty 

Interpretacja tematów dowolna, 
możecie przysłać nieograniczoną ilość zdjęć na adres:

witaminka24@interia.pl

Dodatkowo proszę o zamieszcenie w meilu propozycji własnego  tematu fotograficznego,
oczywiście jeśli macie jakieś pomysły.
A macie na pewno:)



A teraz cześć najtrudniejsza,
wybór fotek, które spodobały mi się najbardziej:

1. "Wszystko kwitnie wkoło"

Spodobały mi się kolażyki Adrianny - Hafciarki
ilość kwiatów sfotografowanych niesamowita :)



2. Moje miasto

Tym razem mam słabość do kolazy i spodobały mi się kolaże
Ani Rychel:



Oraz zdjęcia Kryszu:



3. Zielono mi:

Uwielbiam pełne zieleni parki,
na przykład takie, których zdjęcia nadesłała Kryszu:



oraz zielone widoczki, takie jak ten autorstwa


Kochani wszystkie fotki są super.
Bardzo sie cieszę, że bawicie się ze mną i mam nadzieję że, 
podejmiecie następne wyzwania.

Pozdrawiam
witaminka

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, już się zabieram za majowe fotowyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! bardzo ci dziękuję że spodobały ci się i moje fotografie - teraz będę szukać coś na nowe wyzwanie - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, postaram się w tym miesiącu tez podesłać fotki.

    OdpowiedzUsuń