poniedziałek, 16 maja 2016

2 fotowyzwanie majowe

Witajcie Kochani:)
połowa maja już za nami, pora więc 
zmienić tematy w naszej fotozabawie.

Tym razem tematy fotograficzne
zaproponowała dla nas 

KRYSZU

a oto one:

1.DROGA
2. TO CO PŁYWA
3. CZERWONY

Foteczki przysyłajcie do końca miesiąca na adres:
witaminka24@interia,pl



A teraz najtrudniejsze dla mnie zadanie,
a mianowicie wybrać te fotki, które podobają mi się najbardziej.
Z miesiąca na miesiąc jest coraz trudniej.

w wodnym temacie spodobało mi się kilka fotek,
ale najbardziej ta Adrianny Bartnik


Nie bardzo wiem co to jest, ale podoba mi się.

Wśród wszelkich rzeczy latających motylek Ani Rychel jest cudny,
wiem jak trudno jest uchwycić motylka. A tu się udało.


Nie byłam sobą gdyby mi się sowa nie spodobała. 
To zdjęcie jest cudne. Jak ja kocham sowy!
Sówkę sportretowała Adrianna:


W kategorii żółtej spodobał mi się ten przystojniak
(autorstwa Adrianny Bartnik)


Kochani wszystkie fotki są super i poproszę o więcej :)

Zapraszam do dalszej zabawy

witaminka

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla szczęśliwych wybranych - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa świetna- te jej urocze oczy!

    A w temacie wodnym to jest chyba taka fontanna, tak mi się wydaje, na zdjęciu akurat dysze w formie dmuchawca

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzców - autorów tak wspaniałych fotek.
    A dla Ciebie, Agatko, serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń